گوگوش در تلویزیون جمهوری اسلامی

و سرانجام پس از گذشت 30 سال از انقلاب اسلامی موفق به دیدن چهره خانوم گوگوش در تلویزیون جمهوری اسلامی شدیم. این اتفاق لحظاتی پیش (7 دی 89) به لطف اخبار ساعت 22 شبکه 3 سیما که بحثی چالشی در مورد فتنه سبز را به عنوان خبر به مردم می خوراند رخ داد. حمایت گوگوش از فتنه (جنبش سبز)، ما فتنه چی ها را به شدت روسیاه و پشیمان کرد. خدایا، اماما، رهبرا، ما را ببخشایید.

 

راستی دوستان من از همه پوزش می خوام به خاطر اشتباهی که رخ داده. این خبر از اخبار 20:30 پخش شده بود نه 22. شرمنده. این هم مدرکش:

http://www.khabaronline.ir/news-13475.aspx

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

دیدگاه‌ها

  • فرید  On 28 دسامبر 2010 at 18:37

    عزیزم خالی هم می بندی درست ببند!!!
    اولا که من کل خبر رو دیدم و همچین چیزی نبود و در ضمن شما چطور از ساعت حدود 6:30 تونستی یه نوشته رو بذاری و پیش بینی تیتر خبرهای ساعت 10 رو بکنی!؟؟؟
    دروغگو هم دروغگو های فرانس!!!

    • irankhayyam  On 29 دسامبر 2010 at 11:41

      دوست عزیز من نمی دونم شما این ساعت 6:30 رو از کجات آوردی. من این خبر رو حدود ساعت 11 شب نوشتم. اگر احیانا اشتباه نمی کنی و همون خبری رو دیدی که من دیدم پس یا حواست پرت بوده یا با عرض پوزش داری دروغ می گی. با این حال ممنون از نظرت. موفق باشی.

      • جواد گلچين فر  On 29 دسامبر 2010 at 13:17

        فكر كنم بايد ساعت وبلاگت رو تنظيم كني!

      • irankhayyam  On 2 ژانویه 2011 at 14:16

        بله، گویا ساعت وبلاگ تنظیم نبود. با عرض پوزش از دوستان.

  • مجتبی رجبی نیا  On 29 دسامبر 2010 at 15:22

    من خودم اخبار رو ندیدم ولی اون بنده خدا که کامنت گذاشته راست میگه. ساعت زیر پستتون نوشته 6:28 حالا شاید ساعتتون تنظیم نبوده. الان میرم آرشیو سیما ببینم جریان از چه قرار بوده

  • نازنین  On 29 دسامبر 2010 at 19:13

    سلام درود برشما احتمالا قضیه گوگوش برمیگرده به کانالهای جدید ماهواره ای من وتو که الحق این 2شبکه پربار تاکنون نظیر نداشته وگوگوش ازاسپنسرهای این 2شبکه است پیروزباشید

  • irankhayyam  On 5 ژانویه 2011 at 22:39

    دوستان من از همه پوزش می خوام به خاطر اشتباهی که رخ داده. این خبر از اخبار 20:30 پخش شده بود نه 22. شرمنده. این هم مدرکش:

پاسخی بگذارید

